Tidak Dapat Menarik Perhatian Walau Seorang Perempuan. Seorang Lelaki Menyaman AXE



Taw kan AXE?? Alaa, yang selalu kuar dalam iklan tu lah. Sebelum laki tu kuar umah, die sembur AXE, pastu die gi satu kedai makan, die order burger and then pekerja kedai tersebut tulis no phone die kat burger tersebut. So sweet..huhuhu. Ok, ni sume bukan pasal balak yang hemsem tu ataupun awek pekerja tu. Aku nak cite pasal sorang laki ni saman company AXE sebab lebih dari 7 tahun beliau setia menggunakan minyak wangi TETAPI malangnya, tiada seorang perempuan pun yang mendekati die..wadehek. terpengaruh iklan, camni ar jadinya. Read more untuk lebih lanjut..






Selepas 7 tahun, barulah Vaibhav Bedi,26 menyedari yang minyak wangi yang beliau guna tersebut, hanya membuatkannya masih teruna. Jadi dengan tanpa rasa gentar, beliau telah menyaman pihak unilever iaitu syarikat yang telah mengeluarkan body spray ini. Beliau telah meletakkan harga saman sebanyak $80,000 atas alasan memberi kerosakan untuk kesan sampingan yang beliau sebut "depresi dan kerosakan psikologi." Dengan kata lain, "aku sudah gila berpura-pura tangan kanan saya adalah seorang wanita."..LOL



Vaibhav mendakwa telah mengikut arahan yang diberikan dengan sebetulnya. Bermakna pengeluar AXE telah menipu atau menjual produk palsu. Saya selalu menyimpannya di tempat sejuk dan kering, dan menjauhkan produk tersebut daripada cahaya matahari atau panas. Saya selalu menggunakan pembaris sebelum menyembur untuk memastikan bahawa jarak antara nozzle dan ketiak saya adalah sekurang-kurangnya 15 cm.

Bahkan saya memukul anak saudara saya yang berusia 5 tahun kerana mendekati almari saya, sesuai dengan arahan yang menyatakan agar menjauhkan AXE dari kanak-kanak.




Disebabkan itu,  mahkamah New Delhi telah mengumpulkan setengah produk Axe yang telah digunakan dari pelanggan tidak puas untuk menjalankan ujian di makmal forensik. Ngeri membayangkan apa yang akan mereka mengetahui komponen kimia syarikat!

Peguam Bedi's berfikir beliau mempunyai kes yang kuat dari syarikat cologne tersebut. Tidak ada yang mengatakan bahawa tiada seorang perempuan akan tertarik kepada lelaki. Bahkan, beberapa wanita mencari yang terbaik telah dikenali untuk berkahwin. Kita harus mengakui peguam lelaki mempunyai isu, pasti, tapi dia juga cukup yakin denga Bedi, sekurang-kurangnya, mendapatkan penyelesaian tuntutan yang tinggi. Kalau Axe tidak berfungsi untuk menarik wanita terhadap Bedi bermakna AXE adalah tidak berguna.

Kesiannya si Bedi ni, adakah beliau betul-betul terdesak? fikir-fikirkan..




Video Youtube versi indon




 sumber : kakiheboh

Comments

  1. erk betul ker cerita ni??haha...ada gak salahkan perfume axe pulak..heee

    ReplyDelete
  2. hehehe..lupe lak nak letak sumber..
    ok,dah letak..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Rumah Atas Pokok

Asal-usul cerita hantu kak limah

47 Fakta menarik yang patut dikongsi