Aku Benci Budak Psiko


Ni aku nak luah perasaan sikit..Ni bukan pe, pasal maharaja lawak ni. Aku cukup anti ngan Si Amir tu, tak taw lah nape die leh stay sampai sekarang. Mintak maaf ye kepada penyokong-penyokong Amir. Pelik betul die bertahan lama, adakah ini berkaitan ngan undian****-**** mereka? Kalau betul nak support **** sendiri, tengok lah dulu berkualiti ke tak?

Kesian pelawak yang berkualiti, terpaksa dibuang awal-awal. Astro, please buatkan undi keluar. aku nak spend kedit aku untuk undi keluar amir..hahahahaha

Comments

  1. saya sokong ini! hahah..
    xsuka lah amir tuh.. ntah pape je lawak nya.. rasa nak baling ja apa yang ada kat tangan.. haha

    ReplyDelete
  2. @♥misz nana♥

    2 ar..xphm lah ape yg ade kt amir 2..kdang tgk juri gram gak..bg komen hpokrit gle..klu best..ckp ar best...ni x..mnipu je keje

    ReplyDelete
  3. sekarang juri pun mcm dah terikat dah, dorang tau salah cakap sikit mau masuk paper..

    relax je bro, memang taktik astro nak dapat duit lebih, memang saja bg amir stay supaya org dok sibuk undi banyak peserta lain bagi amir keluar..

    ReplyDelete
  4. @tengkorakemas

    yup..pkir cmtu gak..astro pun mesti de propa ni..demi keuntungan dorg gak..

    Baca Selanjutnya: Joe-Bang: Aku Benci Budak Psiko
    Under Creative Commons License: Attribution

    ReplyDelete
  5. haish...stuju sgt entry ni...xsuke jugak amir tuh..akhirnyee kelua...hehhe

    ReplyDelete
  6. @AKUE EYQA

    rsau de org undi die msuk blik je..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Rumah Atas Pokok

Asal-usul cerita hantu kak limah

47 Fakta menarik yang patut dikongsi