Nuffnang header

Apesal.com

Friday, 6 May 2011

Awesome Remi Gaillard - kaki prank



Aku suke tengok video-video Remi Gaillard ni kat youtube . Video-video die memang style, berani mati punya olang. hahahaha. Mende ni dah lame, saje aku nak share kat sini. Haaa, Sape tu Remi Gaillard?? Ni info ayng aku dapat dari wikipedia.

Remi Gaillard (lahir pada 7 Februari 1975, di Montpellier (Hérault), Perancis) adalah seorang pelawak Perancis. Dia mendapat perhatian di media Perancis setelah melakukan beberapa siri  prank, termasuk penampilan terkenal menyamar sebagai pemain bola sepak Lorient dalam perlawanan akhir 2002 de Coupe Perancis, di mana ia mengambil bahagian dalam meraikan kemenangan dan bahkan disambut oleh Presiden Perancis Jacques Chirac. Dia juga merupakan pemain bola sepak amatur dan banyak mem'publish'kan video skill yang unik. Gaillard telah muncul dalam beberapa kegiatan sukan, acara TV permainan dan demonstrasi politik.

 

Cite panjang tak gune, bek korang tengok sendiri video-video Remi ni. Selebihnya ade kat kat sini.

Video ni antara video fevret aku sal Remi ni.

Top 5 lawak bodo Remi

Lagi video, klik read more



Tour De France

Siput Yang Lambat

Yang ni tak leh blah..hahahaha

Part paling best bagi aku.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...