Posts

Showing posts with the label spiderman

Spiderman Mabuk

Image
Alhamdulillah..Akhirnya blog sudah boleh sign in. Aku pun heran kenapa, tambah lak budak baru, blur sikit ar. ingat kena block tak pun ape-ape je. Mase jejalan kat Masokis aku jumpa game yang best ni. http://www.masokis.com/t00l/doublewires.swf Korang try ar, best game ni. Tak mengecewakan, Tak memerlukan graphic card smpai 3-4 gb. Tak memerlukan Ram 7-8 gb. Game santai je ni, tapi nak kawal spiderman mabuk tu susah sikit. Sebab die kan tengah mabuk. Mana boleh jalan elok-elok.