Posts

Showing posts with the label perempuan

Nama Oh Nama..

Ajoi mendapat kerja sebagai guru sandaran di sebuah sekolah di Kulai. Selepas memperkenalkan diri, dia menyemak nama murid-murid darjah 3 Raya dan merasa agak pelik semasa membaca nama seorang murid, iaitu “W.TAUFIK WWW”. Kemudian guru tersebut menanyakan perkara tersebut. Cikgu Ajoi : “Cikgu nak tahu, siapa yang bernama W.TAUFIK WWW ?”. Taufik : “Saya Cikgu…” (Taufik menjawab & berdiri). Cikgu Ajoi : “Taufik, saya ingin tahu nama panjang kamu apa?”. Taufik : “Maaf Cikgu Ajoi, panjang sangat..”. Cikgu Ajoi : “Takpe-takpe Taufik,cakap jer..”. Taufik : “Baik Cikgu , nama penuh saya ialah…Wabillahi TAUFIK-wal hidayah Wassalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh…”. Cikgu Ajoi menarik nafas panjang dan terdiam. Setelah dari darjah 3 Raya, Cikgu Ajoi kemudian masuk ke darjah 1 Mawar dan menyemak nama murid-murid. Mata Cikgu Ajoi tertuju pada 1 nama yang unik iaitu “BKBKBDB DIAN”. Kemudian Cikgu Ajoi menanyakan siapa muridnya yang mempunyai nama tersebut. Berd...

Bagaimana nak buatkan perempuan tersenyum?

Image
Sape-sape yang ade awek tak pun korang minat pompuan tu, korang leh try care ni? Jadi ke tak atas kehebatan ayat korang. Selamat Mencuba. 1. Beritahu dia cantik. 2. Tinggalkan voice message pagi-pagi buta. Die mesti suke dengar suare korang pagi-pagi. So sweet. 3. Wrestling manje-manje. Jangan lebih-lebih. Haram.