Iklan Kreatif Di Russia




Iklan outdoor seperti ini sudah banyak terdapat di Russia yang agak menarik untuk diiklankan. Walaupun cara persembahan yang agak lame dan bukan original, iklan tersebut menarik minat dan membuatkan orang yang melintasi iklan tersebut tersenyum.



 Ini adalah salah satu contoh yang terbaik dari iklan Olay Total Effect. pada mulanya perkataan "wrinkle" pada iklan tersebut, apabila seseorang berjalan terus ke hadapan, tulisan tersebut akan mulai pudar dan akan timbul tulisan Olay dan botolnya.


Ini pula adalah iklan billboard mengenai filem russia "Day Watch".Pada siang hari, ikaln ini adalah seperti iklan yang lain. Tapi pada waktu malam, bayang-bayang pada iklan itu lebih kelihatan.


Antara iklan yang paling berjaya di Russia. Pada awal kemunculannya, hanya terdapat tulisan "hijacked". Apabila ramai yang tertarik, muncul pula satu tulisan "Kamu seharusnya meletakkan penggera kereta Clifford".


Lagi satu iklan billboard di Russia, dimana billboard tersebut dipasangkan alat penyembur air.


Iklan sebuah restoran Itali.



Pada 2008, syarikat automotif BMW menggunakan platform pengiklanan yang terbesar di negara itu. Pembinaan itu boleh dilihat di sekitar holet "Russia". Iklan tersebut memaparkan model kereta tiga dimensi  bersaiz sebenar.



Pelekat lutsinar dengan gambar set Tv LG dilekatkan pada tempat menunggu lapangan terbang dan kafeteria.


Comments

Popular posts from this blog

Rumah Atas Pokok

Asal-usul cerita hantu kak limah

47 Fakta menarik yang patut dikongsi