Kehidupan Baru

Lama tak update blog aku ni. Banyak sangat keje kat opis tu. Aku sekarang tengah praktikal, as position draughtman. Bru 1minggu, keje aku tak penat badan. Otak ngan mata je penat. Sebabnye dari pukul 8.30 sampai 5.30 tengok laptop je, men autoCAD. Penat woo tengok laptop lama-lama. Macam keje kat ladang sawit je rase penatnya.

Semalam ada slug catcher nak kene anta kt port. Aku lak tak sengaja turun opis nak gi tandas, sempat ar tengok dorang nak anta mende tu. selama aku kat sini, ni 1st time ade produk nak kena anta kat client. ni gak 1st time aku tengok mende gila gaban besar atas lori tayar 100. Sebelum ni penah tengok lori tayar 100 pun kat tepi jalan je.


Comments

Popular posts from this blog

Rumah Atas Pokok

Asal-usul cerita hantu kak limah

47 Fakta menarik yang patut dikongsi